вторник, 14 января 2020 г.

DOWNLOAD ZAGOR VUK SAMOTNJAK

Dobre pa so naslovnice. Legendarna epizoda sa prejakim naslovima i prejakijim naslovnicama. Ova epizoda je izdavana u Italiji tokom jeseni Tako da visoka 9-tka. May 13, Dragan Lazovic rated it it was ok. zagor vuk samotnjak

Uploader: Taugis
Date Added: 4 October 2015
File Size: 35.15 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 7844
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Gospodar prstenova je sada svima na nasim podrucjima poznat, u to vrijeme to nije bio slucaj pa je efekat price tada bio veci.

Da je malo kraca mislim da bi bila zanimljivija. Tko bi drugi mogao ovo izmisliti nego Sclavi? PaperbackNaslovna B - za kolekcionarepages. Inspirirani nekim strip junacima SupermanTarzan Naivna, traljava kopija Gospodara prstenova bez i truna ambicije za velicanstvo.

zagor vuk samotnjak

Najnovije Vijesti Batman Day Sklavi i Donateli - nespojivo. Sam Djavo me terao da je ponovo procitam i tako upropastim sve lepe uspomene koje sam imao. Open Preview See a Problem?

Zlatna Serija #11 Zagor: Vuk Samotnjak by Tiziano Sclavi

Naravno ubrzo sam nabavio te epizode i bile su mi odlicne. Da sam ocenjivao ovu epizode pre nekih petnaest godina, dao bih joj sve desetke. Nije sigurno samotnjxk Zagorova avantura, ali je jedna od nezaboravljivih, i od same nostalgije zasluzuje najvece ocjene.

zagor vuk samotnjak

If your search does not return results or returns few results, try less rigorously defined parameters. All Old Current Type: Ovdje se sigurno moze dokazat da ove tri naslovnice su mozda tri od Top 10 Zagorovih naslovnica svih vremena. Nije ni prvi ni zadnji Daleko nas je odvukla i sad se ponovo treba zabavljati u stvarnom svijetu. Po meni vrlo zanimljiva i neobicna prica za Zagora.

Moja ocjena Ocijeni strip. Za mene jedna od top 10 Zagorovih epizoda. Mozda je uostalom tako i bolje.

Kako objasniti ljudima koji nisu imali priliku za vrijeme Juge kao klinac imati ovaj strip u ruci i citati ga u jednom dahu, koliku vrijednost imaju ovakvi serijali? Povezane recenzije Dvorske nezgode Kod: Ostavite se vjecnih livada i paralelni svijetova.

Zlatna Serija #11 Zagor: Vuk Samotnjak

Trivia About Zlatna Serija Njihov cilj je jednostavan. All Kiosk Album Color: Moji prijatelji koji su procitali citavu pricu su zagod rekli kako sve pocinje i kako se zavrsava, i smotnjak sam napokon nabavio citavu pricu u Zagor VC OP izdanju, skoro 20 godina poslije. Another Zagor in Italian language right from Milano to my collection italiancomics zagortenay comics comicbook comicbooknerd zagortshirt.

Bilo, ne ponovilo se. E sad prica je zanimljiva medjutim mozda su je malo vise produzili nego sto treba.

Horde zla!

Donatelli se stvarno potrudio. Ova epska fantastika je mnogo zarazna. BT BP 1 Ocjena:

Комментариев нет:

Отправить комментарий